Hyr en kock!

kockenkommerhem.se

En offert från oss är ett förslag där vi presenterar en meny och ger en uppskattning av kostnader på råvaror och personal...

                 

Giltighetstiden för offert är 2 dagar då vi ofta har förfrågningar om samma datum.

Alla offerter inkluderar kock på plats i ca: 4 timmar.

Alla bokningar bekräftas via mejl. Då vi ofta skickar ut flera offerter som gäller på samma datum så tillämpar vi "först till kvarn"

PORSLIN

Förutom mat och dryck kan vi hjälpa till att planera porslin, bestick, dukar, bord, stolar, mm från kända leverantörer.

AVBOKNING

Du kan boka av din beställning fram till 5 arbetsdagar före evenemang. Vid senare avbokning debiteras kostnader för nedlagd tid och råvaror. Vid avbokning senare än 1 vardag/ 24 timmar innan evenemang utgår debitering på 100 %.

BETALNING

Betalning sker kontant efter avslutat evenemang för privatpersoner samt på faktura för företag.

Betalningsvillkor företag: 10 dagar netto. Dröjsmålsränta med 30 % efter förfallodatum.

Vi tillämpar förskottsbetalning på råvaror.

Administrationsavgift: 4% på summan vid kortbetalning på plats.

Samtliga priser inkluderar moms om 12% eller 25%.

MILJÖPOLICY

Kocken Kommer Hem STHLM har som målsättning att minska miljöbelastningen genom ett helhetsperspektiv på mat och miljö. Vi vill t.ex. prioritera användningen av närproducerade råvaror, sträva mot en hälsosam tillagning och servering av dessa samt i övrigt miljöanpassa verksamheten.
Vi vill vara goda exempel för miljöarbete. Vi vill sprida vårt engagemang till våra matgäster med tanken på miljön i varje arbetsmoment. Från att vi inhandlar råvaror tills den färdiga maten står på ert bord.

VIKTIGT FÖR OSS ÄR ATT

■ Vi samarbetar uteslutande med leverantörer som är miljöcerifierade enligt ISO

■ Rengöringsmedel och diskmedel som vi använder är de som finns på plats hos kunden

■ Prioritera lokala och säsongens råvaror

■ Alltid försöka inhandla alla råvaror hos en leverantör

■ Minimera avfallet

■ Välja miljömärkta produkter

■ Hushålla med resurserna såsom energi och vatten

■ Ställa miljökrav i samarbetet med leverantörerna

■ Låta miljö - och hälsomedvetenhet genomsyra vår verksamhet

■ Vi strävar ALLTID efter att Ständigt bli bättre genom att bl.a. lyssna på kunden


"Tack för en trevlig och lyckad kväll i fredags. Maten var supergod och födelsedags"barnet" var väldigt nöjd. Kommer verkligen att rekommendera dig till övrig familj och vänner."